valse start - Reisverslag uit Groningen, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu valse start - Reisverslag uit Groningen, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu

valse start

Door: petralexander

Blijf op de hoogte en volg petra

07 Juli 2010 | Nederland, Groningen

Nog een paar dagen voor vertrek. Het heeft er even naar uitgezien dat de reis niet door kon gaan. Bijna 2 weken geleden kreeg ik zeer onverwacht mijn ontslag. Dit door grote financiële problemen op school. Alle docenten, die nog geen vast contract hebben, zijn per direct wegbezuinigd. De belofte van een vaste aanstelling is dus niet vervuld.
Ik ben direct gaan solliciteren, maar nog niet met succes. Gelukkig zijn er op het Aletta nog een paar uurtjes voor mij gevonden en ook vervangen voor een zieke. Na de vakantie kan ik dus nog aan het werk, maar voor hoe lang????
We gaan zaterdag toch gewoon op pad. Het wordt mooi weer, dus gewoon lekker fietsen en kamperen. Natuurlijk zoeken we 's avonds wel een tv om het voetbal te zien.
We proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden. Tot over 6 weken!

• 07 Juli 2010 - 15:09

Hermy & Wim:

Hoi Petra en Alexander,

Inderdaad een trieste start. Wij hopen dat jullie er toch een bijzondere vakantie van maken met veel avonturen en plezier.

Trouwens, het is wel grappig om nu eens zelf verhalen toegestuurd te krijgen ipv ze zelf te maken. Leuk, leuk, leuk, we zien uit naar de eerste "echte".

Liefs van Hermy en Wim

• 07 Juli 2010 - 18:07

Ria En Leo.:

ondanks de problemen een fijne vakantie, kom je in de polder . ben je altijd welkom .

• 07 Juli 2010 - 19:38

Maartje:

dat was even schrikken zeg!! gelukkig dat er toch iets gevonden is.

lekker genieten nu van de vakantie .
    heel goed fietsweer toegewenst.

liefs Dirk en Maartje

• 07 Juli 2010 - 20:59

Wina:

Hoi Petra en Alexander,

Schrikken hoor. Dat is niet leuk. Gelukkig kunnen jullie wel weg. Geniet ervan en hopelijk blijft het weer zo.

Liefs, wina, Iris en Ruben

• 07 Juli 2010 - 22:10

Margreet:

Heel goed om toch de zinnen te gaan verzetten..Hoop dat het tij keert en dat er nog wat uren voor je in het verschiet liggen, op welke manier dan ook. Gelukkig heb je voorlopig nog íets.
    Geniet van jullie vakantie. Ik hoop dat de zon blijft schijnen. Veel plezier.

Liefs, Margreet

Lieve groetjes

• 08 Juli 2010 - 15:12

Marit:

Hoi Petra en alexander,

Ik schrik me even rot, zeg. Wat een slecht nieuws. Hopen dat het straks na de vakantie toch nog goed afloopt. Nu maar even er niet teveel aan proberen te denken en gaan genieten van een lange vakantie. Zoals je weet vinden we het erg leuk als jullie (even of wat langer) bij ons langs komen. Jaap en Marit

• 10 Juli 2010 - 05:37

Pa En Ma:

We hebben het al telefonisch gedaan maar toch nog eens een fijne vakantie en we zien jullie volgende week op de camping. Veel drinken met dit warme weer hoor.

• 13 Juli 2010 - 15:52

Ludo En Itty:

zelf net terug van vakantie. Wat ontzetend balen zo'n bericht vlak voor je vakantie. Gelukkig heb je nog wel wat uren. We hopen dat het de pret niet te veel zal drukken en dat je bij terugkomst succes hebt met solliciteren.

• 14 Juli 2010 - 11:39

Jolanda:

Hoi Petra wn Alexander,
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Gelukkig dat jullie op tijd hebben kunnen schuilen voor het onweer. Nick en Gina hebben er erg veel zin in om jullie binnenkort een weekje te vergezellen. Wij gaan toch ook nog een weekje weg de komende week.(Karintië) Dus we moeten aansluitend contact opnemen om een rendez-vous af te spreken. Heel veel plezier toegewenst en doe voorzichtig met onweersbuien. Groetjes,
    (tante) Jolanda