bezoek - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu bezoek - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu

bezoek

Door: petralexander

Blijf op de hoogte en volg petra

01 Augustus 2010 | Nederland, Middelburg

Het is alweer een week geleden. In Nederland heb je niet zoveel internetcafe's als in het buitenland. Ook helaas niet altijd de mogelijkheid om foto's te plaatsen. Dat moet dan maar achteraf.
Na ons vertrek uit Limburg zijn we naar Belgie gereden. Daar kwamen Nick en Gina, onze neef en nicht, bij ons. Zij rijden een week mee. De eerste dag verliep helaas niet zo goed. Gina, niet gewend aan het aanhangwagentje, is gevallen tijdens de eerste korte afdaling. Verschillende schaafwonden en de fiets kapot. Gelukkig kunnen we nog wel verder. Na een lange tocht vinden we eindelijk een camping. Ik wil snel voor de vermoeide kinderen de tent opzetten, maar....
Er ontbreekt een deel van onze tent. Een essentieel kruispunt is weg. Na wat belletjes, blijkt deze nog op de vorige camping. Mijn lieve zwager is met mijn zus 's avonds nog op en neer gereden om ons dat deel te brengen. Helaas net te laat voor een regenbui, dus alles nat. Maar niet getreurd, we hebben een dak boven ons hoofd. Daarna ging de reis stukken beter. We hebben af en toe een kleine bui, regelmatig wind tegen,maar het gaat verder prima. In Antwerpen nemen we een rustdag. We gaan wafels proeven en bonbons. Ook koopt Gina Antwerpse handjes, koekjes in de vorm van...
Nu zijn we dus in Zeeland. De routekaart klopt niet helemaal, maar met de knooppunten komen we een heel eind. Helaas was de eerste camping gesloten. De 2e camping was eigenlijk vol, maar de boer streek over zijn hart, voor 1 nacht zei hij. Er is van alles te doen voor de kinderen op deze boerencamping, dus het is heel gezellig. Er is ook een maisdoolhof. Nick was daar niet zo blij mee, want hij lijkt heftig te reageren dmv een allergische reactie. Gelukkig slaan de pufjes goed aan, want hij ziet er nu al minder gezwollen uit.De boer meldde vanmorgen dat we nog een nachtje mogen blijven, dus vandaag doen rustig aan. Beetje wassen, lezen, even naar Middelburg. Morgen verder naar Renesse. Daar worden Nick en Gina weer opgehaald, en zetten Alexander en ik de reis samen voort.

• 01 Augustus 2010 - 16:36

Ria Leo:

Het was zo maar mogenlijk geweest dat we elkaar tegen kwamen want ik ben met Ria ook in middelburg geweest.
    Ik hoop dat je de komende week nog goed weer zal hebben. de groetjes van ons .
    ik zie Alexander nog de toer de frans rijden .leo

• 01 Augustus 2010 - 17:54

Pa En Ma:

Wat een kanjers zijn jullie. We hopen voor jullie dat de wind morgen in jullie rug waait zodat het wat soepel gaat de laatste etappe voor Gina en Nick.
    En dat de schaafwonden weer helemaal genezen zijn. Nog veel plezier.
    (o)pa en (o)ma

• 01 Augustus 2010 - 18:08

Margreet:

jullie zijn nu wel een heel eind bij de ja-knikkers uit de buurt zeg, fantastisch dat Alexander dat allemaal per fiets heeft afgelegd en jij natuurlijk ook Petra. Ondanks de tegenslagen zullen de plezierige dingen toch wel de overhand hebben. Gina zal het fietsweekje nog lang heugen denk ik, beterschap met de verwondingen, flink dat je gewoon de tocht hebt hebt vervolgd Gina. Goed van Nick dat hij stug doorfietst. Nog een goede reis verder door mooi Zeeland en de rest van Holland. Toch gaat er niets boven......zeggen ze...
    Veel plezier.
    Groetjes, Margreet