Goede start - Reisverslag uit Groningen, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu Goede start - Reisverslag uit Groningen, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu

Goede start

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg petra

08 Juli 2013 | Nederland, Groningen

Eindelijk vakantie!
Het waren drukke weken voor de vakantie. Ik was ook zelden zo laat met de voorbereidingen. Op de valreep toch nog een fietsnavigatiesysteem aangeschaft. Nauwelijks getest, maar met wat hulp ( met dank aan Jaap) staan de kaarten erop en ook de route mbv GPS door Engeland. Voor deze reis hebben we ook nieuwe fietsen gekocht en deze behangen met stoere fietstassen. Ieder 4 stuks. Vandaag heb ik mijn best gedaan om deze op een handige manier te vullen. Met stikkers hebben aangegeven wat erin zit, zodat niet steeds alles open hoeft. Ondanks de oefenritjes blijft het spannend. Het weer werkt in ieder geval goed mee. We starten morgen met mooi weer en noordenwind.
We gaan de komende dagen in een paar etappes naar Schoonhoven. Op zondag nemen we de boot in Hoek van Holland, zodat we maandag echt in Engeland kunnen gaan fietsen. We doen ons best om jullie weer op de hoogte te houden van onze avonturen.
Dit keer kunnen we met een goed gevoel op weg. Als we terug komen heb ik nog een weekje om mij voor te bereiden op een nieuw schooljaar op het Zernike college!

• 08 Juli 2013 - 21:42

Henk En Tonny:

Hoi Petra en Alexander,

We willen jullie een fijne veilige vakantie toewensen.
    Alexander ziet er stoer uit op zijn mooie nieuwe fiets hoor. Nu maar hopen dat de billen snel gewend zijn aan de vele kilometers die er op de planning staan.
    Groetjes,
    (o)pa en (o)ma.

• 08 Juli 2013 - 23:13

Margreet:

Hoi Petra & Alexander,

fijne vakantie in Engeland enuh.....hou het een beetje droog!!
    Veel fietsplezier op de prachtig mooie fietsen.
    tot horens.
    Take care. Bye,
    Margreet

• 08 Juli 2013 - 23:19

Wina:

Wij wensen jullie een hele goede fijne vakantie en hopen jullie verhalen in Griekenland een beetje te kunnen volgen.

Iris, Ruben en Wina

• 09 Juli 2013 - 11:25

Jaap En Marit:

Hoi Petra en Alexander,

Nogmaals heeeeeeeel veel plezier. Nu kan je niet meer verdwalen, hihi.

Groet Marit en Jaap

• 09 Juli 2013 - 17:36

Ludo En Itty:

Petra en Alexander,

Wij wensen jullie een hele mooie vakantie met lekker fietsweer.
    Alexander ziet er stoer uit met die mooie fietstassen.

Groetjes Ludo en Itty

• 09 Juli 2013 - 20:32

Ria Leo:

Wij wensen jullie heel veel plezier met het fietsen ,en denk er aan dat ze links rijden daar.
    Als je over steekt eerst de andere kant op kijken ,gr van ons .

• 09 Juli 2013 - 21:41

Bernadette:

Hoi Petra en Alexander,

Deze reis wordt vast weer een hele belevenis. Jullie zijn er klaar voor, fiets ziet er stevig uit.
    Fijn dat je nu onbezorgd op vakantie kunt omdat je als je terug komt, gewoon het nieuwe schooljaar weer aan de slag kunt. Heel veel plezier gewenst.
    Gr. Willem en Bernadette