disneyland Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van petra bos - WaarBenJij.nu disneyland Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van petra bos - WaarBenJij.nu

disneyland Parijs

Blijf op de hoogte en volg petra

11 Juli 2015 | Frankrijk, Parijs

Net als elk jaar waren de weken voor onze vakantie erg hectisch.
Het ging van geen werk, naar een beetje werk, naar een vast aanstelling!!
Na de zomer mag ik dus weer an de slag bij het Zernike in Haren. Als het dan tenminste nog zo heet.
Na eerst een paar dagen rustig in huis rommelen, zijn we woensdag vertrokken. Eerst nog langs Jaap en Marit, die naar Zweden verhuizen. Wellicht een mooie bestemming in een komende vakantie? Daarna nog langs Schoonhoven. Op donderdag zijn w dan, uitgezwaaid door (o)ma en (o)pa echt vertrokken naar Frankrijk. Ik heb een camping gereserveerd via internet. Ook de kaartjes voor Eurodisney zijn besteld. Met hulp van de TomTom komen we probleemloos aan op de bestemming. Onze nieuwe tent is lekker snel opgezet. Daarna gaat Alexander nog een duik nemen in het zwembad. Het is heel koud water.
Op vrijdag en zaterdag zijn we in Eurodisney. Eerst in het Disney park, daarna in de studio's. We hebben alle achtbanen uitgeprobeerd. Het was warm, maar ook erg leuk. De rijen vielen wel mee, meestal zo'n 20 min.
Morgen gaan we met de trein naar Parijs. Kijken of we in 3 dagen alle highlights kunnen bekijken.

• 11 Juli 2015 - 21:19

Henk En Tonny:

Al vlug een verslag van jullie. We hopen dat jullie niet misselijk geworden zijn van al die achtbanen. Geniet maar van Parijs en kijk ook uit voor zakkenrollers enz.
    Veel plezier nog.
    (o) pa en (o)ma

• 11 Juli 2015 - 22:11

Wim:

Trois jours? C'est impossible! Maar ik ben nu al weer jaloers. Geniet er van. Liefs, Hermy en Wim

• 12 Juli 2015 - 09:39

Leo :

Hallo Petra en Alexander .leuk te lezen dat jullie in Parijs zijn .
    Wij hopen dat het genieten is daar .

• 12 Juli 2015 - 11:10

Bernadette:

Gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Kun je vast toch wat meer van je vakantie genieten!
    Veel plezier in Parijs en een fijne vakantie verder!
    Groeten Willem en Bernadette

• 12 Juli 2015 - 16:10

Hellen:

Klinkt goed allemaal! Welke camping bij Parijs is het nu geworden?
    Geniet ervan, je hebt het verdient!

• 13 Juli 2015 - 20:25

Wina:

Fijn dat jullie lekker op vakantie zijn!! Geniet ervan!!