weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg petra

12 Augustus 2015 | Nederland, Groningen

De zomervakantie is nog niet voorbij, maar we zijn weer thuis.
We zijn wat vroeger dan vorige jaren naar huis gereden. De weersverwachtingen waren niet heel goed, terwijl er thuis nog genoeg te doen was. We zijn slechts een paar dagen in de Vogezen gebleven. Het was benauwd en de energie voor inspanningen zoals wandelen en fietsen was weg. We hadden geen zin meer om een fiets- of wandelkaart te kopen en die slechts 1 keer te gebruiken. Dan alleen maar een rondje om het meer fietsen/ wandelen. De rest van de tijd hebben we lekker in het meer gezwommen en geluierd. Heerlijk.
De laatste avond ging het aardig te keer boven onze tent. Door de bergen zijn er flinke windvlagen, waardoor we lagen te schudden in ons bedje. De komende dagen zou dat blijven, dus genoeg reden om de spullen te pakken.
Na een tussenstop in Schoonhoven zijn we naar ons huis in Groningen gereden. Verschillende buren hebben we alweer gezien en gesproken. Inmiddels zijn alle vakantiespullen schoongemaakt en opgeruimd. Op de valreep van de vakantie beginnen we nog met een klusje: het schilderen van het huis. Morgen komt de steiger, dus we gaan een paar dagen lekker verven. Dan gezellig bijkletsen op de verschillende barbecues, voordat de school weer begint. Het rooster ziet er goed uit, dus hopelijk genoeg tijd om ook de foto's bij te vullen.
Bedankt weer voor alle reacties. Dit keer geen spektakel, maar wel een lekkere vakantie. Wie weet, volgend jaar weer een verre reis?????

• 17 Augustus 2015 - 12:47

Henk En Tonny:

We zijn blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Je zegt wel geen spektakel maar voor ons was het weer avontuurlijk genoeg. Veel succes straks beiden op school.
    (o)pa en (o)ma.