robinson eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van petra bos - WaarBenJij.nu robinson eiland - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van petra bos - WaarBenJij.nu

robinson eiland

Door: petralexander

Blijf op de hoogte en volg petra

07 Augustus 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na 1 dag stad, zijn we op een Robinson eiland aangekomen. Wit strand, koraal, veel vissen, leuk chaletje, lekker briesje, drankjes bij de hand. Klinkt ideaal. Helaas gaat niet alles zoals gehoopt. De eerste tegenslag ( bloedneus niet meegerekent) is daar. Gisteren merkten we dat de Nintendo DS van Alexander weg is. Ergens laten liggen dachten we,of uit de tas gevallen. Helaas misten we vanmorgen ook de fotocamera van Alexander. Toevallig uit dezelfde tas! Ik ben bang dat we beter op onze spullen moeten letten. Misschien kunnen we op het vliegveld nog een nieuw cameraatje kopen. Wel balen. Toch van ons afzetten en blijven genieten van deze prachtige omgeving. Tijdens het snorkelen al veel vissen gezien. Morgen op zoek naar haaien en schildpadden.

• 07 Augustus 2011 - 10:05

Henk En Tonny:

Hallo Petra en Alexander,

Dat is schrikken dat ze jullie bestolen hebben. Ja overal lopen van die mensen die de handen niet thuis kunnen houden. Nog beter opletten dus. We genieten wel van jullie foto's hoor en hopen dat jullie nu alleen nog maar leuke dingen meemaken.
    Dus oppassen maar toch genieten.

(o)ma en (o)pa

• 07 Augustus 2011 - 11:23

Maartje:

He wat vervelend voor jou Alexander. Wij hopen dat jullie nog ergens een camera voor jou op de kop kunnen tikken dan kun jij jouw eigen impressie van de tocht maken.
    Jullie hebben vast pen en papier mee,op papier kun je ook spelletjes doen,natuurlijk niet zo spannend als de nintendo.
    heel veel plezier verder en we hopen dat er niets meer verdwijnt.

Dirk en Maartje

• 07 Augustus 2011 - 15:05

Ria Leo:

Wat naar van de camera en ds,maar blijf genieten groetjes van ons.
    en heel voorzichtig met de haaien.

• 07 Augustus 2011 - 19:12

Jolanda:

Veel plezier met de schildpadden morgen

• 07 Augustus 2011 - 19:34

Caren:

hoi Petra en Alexander,

Vanuit het herfstachtige kikkerlandje hier, lees ik met veel plezier jullie verhalen. Wat Balen voor jou Alexander dat je bestolen bent van je camera en ds. Hoplelijk kun je daar nog een nieuwe camera kopen.
    ben alweer benieuwd naar jullie nieuwe foto´s en verhaal.

groetjes Caren

• 08 Augustus 2011 - 18:53

Itty En Ludo:

wat ontzettend balen dat de nintendo en camera verdwenen zijn. hopelijk vind je een nieuwe camera voor Alexander. Inderdaad maar van je af zetten en proberen te blijven genieten van al dat moois dat je in de verslag hebt staan,