sight seeing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu sight seeing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van petra bos - WaarBenJij.nu

sight seeing

Door: petralexander

Blijf op de hoogte en volg petra

12 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Na ons vertrek uit Schoonhoven, hebben we niet veel grote stukken gefietst. We doen halve dagtochten en daarnaast veel uitstapjes.
We zijn eerst naar Alphen aan de Rijn gereden. Hier zaten we op een kleine boerencamping vlak bij het Archeon. Hier kun je van alles zien en doen over prehistorie, romeinse tijd en middeleeuwen. Vooral het doen is voor Alexander erg leuk. Ook het gladiatorengevecht was spannend. Na Alphen reden we naar Noordwijk. Hier wilden we naar de Space expo. Helaas was dit erg ver weg, nl ongeveer 12km. Dat betekende dus een flink stuk extra fietsen, maar dan wel zonder bagage. Ondertussen zijn we bij Jaap en Marit langs geweest. Hier kregen we een lekkere maaltijd, maar daarvoor moesten we wel even fotomodel spelen!! Via Zandvoort zijn we op een regenachtige maandagmiddag naar Velsen-zuid gereden. We waren doorweekt. Gelukkig was het net even droog toen de tent opgezet moest worden. Helaas was een groot deel van de bagage, incl de slaapzak van Alexander wel nat. We gebruiken nu 1 slaapzak als deken, wat ook prima werkt.
Vandaag en gisteren zijn we in Amsterdam geweest. Lekker rondkijken op de grachtjes, naar Nemo en het van Gogh museum. Ook het paleis op de Dam hebben we bezocht. Morgen rijden we verder. Nog een paar dagen serieus fietsen en dan zijn we weer thuis. Helaas zijn we niet goed bereikbaar meer, want mijn (nieuwe!!) telefoon heeft het begeven. Misschien iets te vaak nat geworden? We hopen op mooi weer en denken donderdag weer thuis te komen.

• 15 Augustus 2010 - 17:24

Pa En Ma:

Ik kreeg inderdaad al een paar dagen geen gehoor op je telefoon en ook niet op mijn sms. Gelukkig gaat het nog goed met jullie alleen staat de wind weer helemaal verkeerd. Dat wordt dus nog stevig trappen tegen de wind. Hopenlijk niet teveel regen meer en nog een fijne rit naar huis.
    Want oost west thuis best.
    groetjes pa en ma

• 16 Augustus 2010 - 07:55

Els:

Nog heel veel plezier met de laatste fietsstukken en loodjes.

• 17 Augustus 2010 - 07:42

Marianne En Gerrit: